Tuesday 17 April 2012

Selamat Meneran Kembaliii......!!

Assalammualaikum.........




Surprise!!! Sangat-sangat x sangka yg aku akan kembali jd preggy mom setelah 4thn..lama jugak tu..ntah2 skill nak push pun aku dh lupa..hehe...tp rezeki & anugerah dari Allah swt xmungkin aku tolak..jauh dr sudut ati aku mmg menunggu kehadiran si kecil nih, even aku telah punya 4org anak sblm nih..mcm2 pengalaman pernah aku lalui..kesakitan yg xboleh diterjemahkan tp bila terpandang wajah si kecil nih, terus lenyap semua..
Aku nampak macam terlalu excited ker?..haha..sorry geng..tp mmg inilah yg aku rasa..


Pagi td g checkup kt Klinik Fatimah, BBU..wat scan...rupanya dh 8mggu rahimku berisi..sebelum-sebelum nih aku mmg terbiasa dgn period yg kejap ada kejap xde, smpai 5bulan xperiod pun pernah tp x ngandung plak..so utk kali nih, bila period x dtg2 sejak mac aku x suspect ape2lah..cuma, pagi semalam tergerak nk beli upt ni..n sah, mmg +ve..so, due date aku bersalin ialah pd 25 November 2012..emm..dapat jugak aku anak November Rain..hihihi..




5 comments:

Unknown said...

yay.. anak kita bakal lahir sama bulan.. cuma beza hari jer.. :) tahniah Lily.. :)

mia-ina said...

tahniah lily....

Effah Mahat said...

tahniahhh...

saya masih menanti..

tik tok tik tok tik tok..

doakan saya juga..
nak join geng preggy mommy juga!

:)

ratusiput said...

means dah 2 bulan.iskk november tu kejap je tu sampainya...tahniah beb.aku gak yg tak approve2 ehehe...

Lily said...

hihi...thanks frens..
kak wiwi : berjemaah kta nnti k..hihih
mian ina : thanks sis..
Effahazizi : insyaAllah, ada rezeki tu nnti..sabar sikit jer lg.. :-))
Ratu Siput : ha'ah..kejap benor 2bulan..ala Ta, thn depan sempat lg la..pujuk cik abg baik2 sikit k..hihi