Friday 23 September 2011

Weekend yg pasti mengenyangkan.......

Salam.....

Aku pecaya, korang mesti byk undangan umah terbuka or majlis perkahwinan sedara-mara & rakan kan weeked nih?...honestly..start dr malam nih hingga ahad..sekurang-kurangnya ada 5 jemputan yg akan cuba aku hadiri..tima kasih ler kt tuan umah, sudi jemput aku nih..harap2 aku berkesempatan singgah ke tiap-tiap rumah tu yer..yg penting kta cuba puaskan ati tuan umah tu dulu..btl x?..heheh

Tapi antara byk2 jemputan nih..aku teringin sangat nak ke majlis persandingan kawan@kakak yg terdekat dgn aku nih ari Ahad ni..Alhamdulillah..akhirnya dpt gak aku merasa nasik minyak dia tu..heheh..n insyaAllah..moga2 tahun depan bos aku dapat cucu plak..haha..


Untuk kakakku, Balqis Kasim...kta doakan semoga rumahtangga yg dibina nih akan berkekalan hingga akhir hayat..juga diberikan kebahagian, rahmat dan keberkatan dari Allah swt..kerana akak juga lah kta berkorban diet..mmg nak makan byk ari Ahad nanti..dah setting kt otak nih..hahah..

"SELAMAT PENGANTIN BARU"

3 comments:

Gettin'newConchita said...

korban diet kak demi memeriahkan lg suasana majlis hehehehe..
i dah follow kak lily tau, jgn lupa follow kite skali ;)
XO~conchita

ratusiput said...

ehehe..takpe nnti leh cover balik diet ko tu don't worry :)

Lily said...

* Conchita..i dah follow u...hihihih

*RS..itulah, ntah bole cover ke tak nih beb..Ta, aku nk tanya..dlm album raya ko kan, yg kt meja makan tu..kt dinding tu ada hiasan kan?..yg corak ukiran kayu tu..mana ko beli?...hihihih