Sunday 2 October 2011

1st Day of Maharani Atkins

Cabaran Pun Bermula.....
 
 wowww...cam hot jek kan??..haha..lemak2 berkumpul kt perut n pinggang tu lebih menarik perhatian mata korang lah kan?..hahah..tu lah hasil menuai selama nih beb..bukan senang nak ada spare tyre tau..haha

 Nnilah berat terkini..sempena Maharani Atkins nih..starting weight aku..bukan senang nak capai figure nih..atleast setakat nih lebih 10kg aku dh berjaya buang xsampai setahun (org lain 3kilo seminggu pun x heran lerrrr, sape tuh?...ofkos lah Jue Rayyan..hihih)..


So, menu bfast pagi nih..scremble egg ngan daging masak kicap (lauk kenduri mlm td laki aku bawak balik)..so utk lunch jap lg ngah berfikiran gak nih nak bedal ape..haishhh...

p/s : laki aku dok jeling2 bila aku snap pic2 ni pepagi buta..haha..dia dah x koser dah nak melayan..


2 comments:

ratusiput said...

bila berdiet ni kos tinggi sebenarnya sbb makanan2 dia...kalau bli lg la...bli lauk je lg mahal dr bli nasi..ehehe...pape pun good luck utk ko ye..malaysia boleh...lily laaaaaaaaaaaaaagi boleh :)

Lily said...

hahah...aku mmg bolee...bolee makan serba-serbi RS..hihih..alah, aku mkn yg murah2 n biasa2 aje..:-)