Sunday 9 October 2011

Diet menaikkan berat badan...hihihihi

Assalammualaikum,....

Haduh, menyesal disini..makan byk2 semalam ngan semalam2nyaa...x pasal2 timbangan utk Atkins Program adalah naik 100gr...hanya tinggal lagi 1 chance aje lagi aku nk duk dalam pgram nih..kalu pasni ternaik lagi, sila angkat kaki...hihihih


Geramnyaaa....100gr nih xmoh diremove2 plak pagi2 nih....dah paksa teran pun xmau gak..hahahah..
So, redha ajelah yer...harap2 next week berat aku turun, cover balik ape2 yg dh naik nih...

Ubat kurus yg tak mujarab...hihih
Tengok ler...mana x turun berat tu....patut makan ayam tanpa kulit/tepung tu aje..tp aku semua balun smpai licin..mmg xleh nak berdisplin ler kalu dh jumpa benda alah camni..hihhi...





Sempena meraikan besday boy aku yg ke-9 tahun........Muhamad Aqieff Amany Bin Mohamad Nor Raizan..

Harta sepencarian aku n hbby setelah berkahwin selama hampir 13thn..

Jarang skali hbby aku nk bergambar macam nih..
7/10/2011- sempat gak aku n hbby g celebrate besday anak bujang aku yg sorang tu...kalu ikutkan budak2 nih nk makan kfc/mc'd, tp aku plak dh bosan..so, ktaorg lepak kt Imano's Plaza Angsana...aku suka lepak situ psl spagetti carbonara dia marbeles gak..creamy2 gitu..tp that nite aku xnak order, pasal takut naik 1kg terus kang..hahah...

Yg girls mmg xpayah di ajar camana nk posing..
Mangsa buli papa..



Makan2..
Balqies..anak sulung aku..jap jer thn depan nak amik UPSR..serrammm

Mana kek??........owh, masa nih ktaorg mmg xde beli kek n tiup lilin bagai..........laki aku ckp next time..haha..bcoz masa nih dia sdg bekerja..jaga booth pameran photographer dgn kawan2nya..jadi, kesian kalu aku beriya-iya minta dia belikan kek bagai...yg dia banjer makan nih pun dh cukup bersyukur, bcoz..laki aku bukan kedekut n lokek dgn anak2..tp masa terluang dia agak terhad...siang malam kerja..kesian kdg2 aku tgk....

Last nite..ada besday party untuk anak sedara aku yg ke-1tahun...

dengan adik kesayangan..Siti Salwa (mummy kpd Ku Haidar)
Majlis nih dibuat kt umah mak aku...ikut planning asal, aku nak menjoinkan diri celebrate besday anak aku skali...tp aku rasa cam x adil utk adik aku..pasal mgkin dia nak privacy dlm majlis nih, yg mmg khas utk anak lelaki dia tu..so, aku kasik chance ler kt dia..hihi..utk anak aku, xkisah dah bab2 ptong kek semua nih..dia pun dh besar..heheh..
Mak Long & Q..sebelum majlis start..
Ku Sara Safia..adik Q
Hem..kt majlis nih jer aku mmg x control makan..sbb..mcm2 ada...mihun goreng blackpaper, kentang goreng, nugget, buah tembikai, puding cocktail, otak2, coklat etc.....hihi..pas abis majlis tu plak, rushing join hbby n kawan2 dia melepak kt stall..minum2 n makan2..(rutin hbby aku bila pas abis keje ngan kawan2)..kt situ pun aku makan lg..kali nih nasik paprik........haha..tank besor, ape nak heran!

2 comments:

ratusiput said...

ahahaha mkn memang sedap kdg2 lupa diet sme tp aku yakin ko boleh.cover balik pasni ha... :)

Faz Fazrin said...

wahahaha..kuat sket ok!